Tai-Chi Chi-Kung - Podzimní

21.10.2020

Podzimní cvičení - v souladu s novými opatřeními,  ...

včetně USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 21. října 2020 č. 1078

  • Informace se budou postupně aktualizovat - prosím sledujte. Děkuji
  • Je možno se vyjádřit či objednat možnost cvičení
  • Mám pocit, že Podzim strávíme venku.
  • Sledujme počasí a situaci kolem epidemické korona vlny - protiepidemických opatření ...

Informace budou příležitostně doplňována i zde - na stránce: Kde a Kdy. 

Info: 21.10.2020

USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 21. října 2020 č. 1078 o přijetí krizového opatření. S účinností ode dne 22. října 2020 od 06:00 hod. do dne 3. listopadu 2020 do 23:59 hod.

I. zakazuje volný pohyb osob na území celé České republiky s výjimkou pár bodů: 

  • ...
  • 8. cest za účelem pobytu v přírodě nebo parcích a pobytu tam a cest do vlastních rekreačních objektů a pobytu v nich, 
  • ...

Info: 10.10.2020

  • Připraveno dopolední cvičení, vhodné pro důchodce a seniory
  • SVČ - Středisko volného času, Trutnov - aktualizace týkající se COVID-19. == venkovní prostory jsou stále otevřené


V Trutnově i ve Dvoře Králové už jsme nastoupily na cestu posílení imunity cvičením venku,

na čerstvém vzduchu = s rozestupy a připravenou rouškou a zdravením se dotykem lokty

A co skutečně funguje a nic k tomu nepotřebujeme a většinou to nic nestojí?

  • Vědomá práce s dechem. Cvičit dechové techniky a odstranit si tak špatné dechové vzorce (vhodné jsou techniky jako Oxygen Advantage, SOMA dýchání, Wim Hofova metoda, pranajáma z jogy). Když umíš dýchat jemně, pomalu nosem, tak se ti vydezinfikuje vdechovaný vzduch. Nos je naše přirozená biochemická čistička vzduchu, to je vlastně naše rouška, kterou máme stále sebou a ne špinavý hadr přes obličej, plný bakterií. 
  • Pravidelný pohyb na čerstvém vzduchu v přírodě. Stačí chůze, lehký běh. Pokud ti to zdraví dovolí, tak je super silový trénink, cvičení flexibility, fasciální strečink. Vystavovat tělo krátkodobě nekomfortu, chladu, otužovat se na vzduchu nebo ve vodě.
  • Střídmě jíst - výborný je přerušovaný půst, kdy jíme jen ve vymezeném časovém okně třeba 4 hodin. Zlehčit jídlo, jíst více živou stravu. Přestat jíst průmyslově zpracované potraviny. 
  • Dostatek spánku bez světelného smogu a modrého světla vyzařovaného z obrazovek TV, mobilů, počítačů a LED osvětlení. 
  • A hlavně mentální nastavení, přístup k sobě, víra, přesvědčení ve své schopnosti, že to dokážu. 
  • Také si dát odstup od lidí, co hledají a nabízí pomoc neustále z venku a nechápou, že pomoci si musíme hlavně sami. 
  • A kdy začít? TEĎ. Jsme 100% zodpovědní za svůj život.

Zdroj: https://www.facebook.com/jiriuhlir.cz1


Pár obecných rad:

  • Předejděte kontaktu s lidmi, kteří mají teplotu, kašel, bolesti hlavy, ztrátu čichu nebo jiné příznaky.
  • S příznaky prosím nechoďte mezi lidi.
  • Kvalitně si myjte ruce.
  • Udržujte odstup například ve frontách.
  • Vyhněte se nejrizikovějším situacím: uvnitř, mnoho lidí, lidé, kteří mluví, nebo zpívají či křičí.
  • Roušky snižují pravděpodobnost nákazy a chrání vás i ostatní.
  • Necestujte do rizikových oblastí, pokud nemusíte.

Informace budou postupně doplněny

Objednání / připomínka ~ cvičení na podzim

Děkuji za vyplňění údajů a my se vám ozveme co nejdříve zpět.